1. Čo to je elektronický jedálny kupón a karta?

Elektronické jedálne kupóny (EJK, e-kupóny) sú digitálnou obdobou papierových jedálnych kupónov a sú určené na zabezpečenie stravovania zamestnancov. Ich nosičom je  plastová debetná neembosovaná karta s čipom, vydávaná spoločnosťou Up Slovensko, s. r. o. (predtým LE CHEQUE DEJEUNER s.r.o.)


2. Dokedy je karta platná?

Karta je platná 3 roky od jej vydania. Platnosť karty skončí v posledný deň mesiaca uvedeného na nej. Nevyužitý platný zostatok hodnoty EJK na účte zamestnanca bude pri nahradení karty zamestnancovi automaticky priradený na novú kartu.


3. Dokedy platia nabité e-kupóny?

E-kupón má platnosť 15 mesiacov, a to od 01.10.20XX do 31.12.20XX. Platnosť vašich e-kupónov nájdete vo svojom účte používateľa v zóne Moja karta.


4. Ako sa karta nabíja?

Kartu nabijete e-kupónmi vo svojom účte v zákazníckej zóne na www.up-slovensko.sk v časti „Objednať e-kupóny“, a to manuálne alebo importom.


5. Ako sa dostanem na svoj účet v Zákazníckej zóne?

Na svoj účet v Zákazníckej zóne sa dostanete cez www.up-slovensko.sk alebo môžete kliknúť priamo na tento link a prihlásiť sa svojím menom a heslom. Prístupové údaje zasielame mailom pri uzatvorení zmluvy. Ak ste prístupové údaje nedostali, kontaktujte nás mailom na info@up-slovensko.sk alebo telefonicky na 02/ 32 55 35 45.


6. Čo mám robiť, keď som zabudol prihlasovacie údaje do svojho účtu v zákazníckej zóne alebo v zóne Moja karta?

Kliknite na „Zabudol som heslo“ a nové jednorazové heslo Vám bude doručené na Vašu mailovú adresu. Po prihlásení odporúčame heslo zmeniť.


7. Čo mám robiť, keď chcem ako zamestnávateľ zmeniť prihlasovacie údaje do firemného účtu v zákazníckej zóne?

Prihlasovacie údaje zamestnávateľa môžu z bezpečnostných dôvodov aktualizovať výhradne pracovníci Up Slovensko. Napíšte žiadosť o zmenu prihlasovacích údajov na adresu info@up-slovensko.sk a po preverení dostanete nové prihlasovacie údaje na váš mail.


8. Čo mám robiť, keď chce zamestnanec zmeniť prihlasovacie údaje do svojho účtu v zóne „Moja karta“?

Prihlasovacie údaje môžete zamestnancom meniť výhradne Vy, a to cez zákaznícku zónu v záložke „Spravovať karty“.


9. Môžem zamestnancom aktivovať alebo deaktivovať karty?

Karty môžete aktivovať zamestnancom prostredníctvom svojho účtu v  Zákazníckej zóne v záložke „Spravovať karty“.
Ak svojim zamestnancom karty aktivujete hromadne, ide o aktiváciu offline. V takomto prípade je karty možné používať až na nasledujúci deň. Tento istý princíp funguje aj pri ich hromadnom dočasnom deaktivovaní či hromadnom definitívnom blokovaní.


10. Prečo nevidím zostatky na kartách zamestnancov?

Zostatok e-kupónov na  kartách zamestnancov nemáte k dispozícii v súlade so Zákonom 122/2013 o ochrane osobných údajov.


11. Zamestnanec zabudol PIN, čo treba robiť?

Prostredníctvom Zákazníckej zóny a záložky Spravovať karty môžete požiadať o reedíciu PIN kódu k príslušnej karte. Po odoslaní požiadavky bude znovu vygenerovaný PIN doručený do 7 pracovných dní. Reedícia PIN kódu je spoplatnená podľa aktuálneho cenníka, ktorý je súčasťou Všeobecných obchodných podmienok zverejnených na www.up-slovensko.sk.


12. Čo ak zamestnanec zadal 3-krát za sebou nesprávny PIN?

Ak zamestnanec zadá 3x za sebou zlý PIN, karta sa nenávratne zablokuje a bude mu potrebné objednať novú kartu. Ak má kartu vydanú po 3. januári 2018, karta sa zablokuje až po 15 chybných zadaniach PIN kódu.


13. Je možné zmeniť PIN ku karte?

PIN nie je možné meniť.


14. Čo treba robiť v prípade straty alebo odcudzenia karty?

V prípade straty či odcudzenia je potrebné kartu dočasne deaktivovať. Môžete tak urobiť kedykoľvek online v zákazníckej zóne v záložke „Spravovať karty“, ak vás o to zamestnanec požiada. Deaktivovať si môže kartu aj zamestnanec sám vo svojom účte v zóne Moja karta.
Ak sa karta nájde, opätovne aktivovať ju môžete iba vy, zamestnávateľ.
Ak bola karta odcudzená, môžete ju trvale zablokovať a objednať zamestnancovi novú kartu.


15. Ako mám postupovať pri objednávke, ak si prajem potlač karty logom mojej firmy?

Ak máte záujem o tento druh personalizácie karty napíšte nám na kupon@up-slovensko.sk. Následne vás budeme kontaktovať a zašleme vám dokument so špecifikáciami loga a jeho umiestnením na karte, podľa ktorého si svoje logo upravíte. Po schválení upraveného loga si môžete objednať karty s potlačou.


16. Ako mám postupovať pri objednávke, ak si prajem potlač logom mojej firmy na sprievodnom liste ku kartám pre zamestnancov?

Ak máte záujem o tento druh personalizácie karty napíšte nám na kupon@up-slovensko.sk. Následne vás budeme kontaktovať a zašleme vám dokument so špecifikáciami loga a jeho umiestnením na karte, podľa ktorého si svoje logo upravíte. Po schválení loga si môžete objednať kartu so sprievodným listom obsahujúcim Vaše logo.


Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte nás cez infolinku 02/ 32 55 35 45, alebo nám napíšte mail na info@up-slovensko.sk.